Όλοι θέλουν να έχουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπο τους, σωστά;
Ενώ η δημιουργία κίνησης στο ιστότοπο μπορεί να μοιάζει με μια εξαντλητική ανηφορική διαδρομή χωρίς τέλος, υπάρχουν ορισμένες δοκιμασμένες και αληθινές τακτικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, ακόμα και μερικές, με σχεδόν άμεσα αποτελέσματα.
Σας καταγράφουμε 5 αποδεδειγμένους τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας – και, μπόνους: είναι επίσης εύκολο να εφαρμοστούν.
1. Κατασκευάστε το website σας αποκριτικό και γρήγορο [responsive & fast]
Διανύουμε την εποχή όπου τα websites προσαρμόζονται στην οθόνη του χρήστη, πράγμα που σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι εξίσου εύκολος στην πλοήγηση σε μια κινητή συσκευή όπως σε έναν φορητό ή επιτραπέζιο υπολογιστή. Είναι πολύ σημαντικό, στην πραγματικότητα, ότι η Google το κατέστησε παράγοντα κατάταξης ήδη από το 2015. Σήμερα, το 84% των εμπειριών σε πολλές οθόνες περιλαμβάνει smartphones είτε για την πρώτη είτε για τη δεύτερη αλληλεπίδραση, σύμφωνα με την Google, και το 90% των χρηστών αλλάζουν συσκευές για να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους.
Τι λένε τα στατιστικά για το 2019
Το 65% των καταναλωτών πολλαπλών οθονών λένε ότι έχουν ξεκινήσει μια εμπειρία αγορών σε ένα smartphone και το 40% των καταναλωτών λένε ότι έχουν πάει σε έναν ιστότοπο ανταγωνιστή αφού έχουν κακή εμπειρία στο κινητό. Ως εκ τούτου, η Google συνιστά τη δημιουργία dedicated mobile sites για την κάλυψη του αυξανόμενου κοινού που περιηγούνται από κινητές συσκευές.
Έτσι, ένας ιστότοπος ταχείας φόρτωσης είναι όλο και πιο σημαντικός για τις κατατάξεις της Google – και για τους χρήστες, με περισσότερες από τις μισές αναζητήσεις (53%) να εγκαταλείπουν τις ιστοσελίδες που χρειάζονται περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για φόρτωση (μόλις 3 δευτερόλεπτα!) και να περιηγούνται στα website των ανταγωνιστών που εκπληρώνουν τις ανάγκες τους.
Συμβουλή : Ο ιστότοπός σας πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κινητού και να φορτώνεται γρήγορα για τις επιθυμητές κατατάξεις SERP* και, ακόμα πιο σημαντικό, να κρατά τους χρήστες στον ιστότοπό σας.
*SERP : είναι τα αρχικά από την φράση Search Engine Result Page, δηλαδή σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης της Google.
2. Γίνετε ενεργοί στα κοινωνικά δίκτυα [social media]
Μια ενεργή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα είναι απαραίτητη για τα brands, αλλά αυτό δεν σημαίνει μόνο να μεταφέρετε τα κείμενα που γράψατε για τις υπηρεσίες σας ή τα προίόντα από το website σας στο Facebook, στο Instagram και το Twitter.
Το πλανητικό σύμπαν των social media είναι τεράστιο, οπότε μάθετε σε ποιες πλατφόρμες κυκλοφορεί το κοινό σας (και πότε) και ξοδέψτε το χρόνο σας εκεί. Μπορεί να σας εκτιμήσουν δημιουργώντας πιστότητα μέσω απαντήσεων σε ερωτήσεις ή συμμετοχής σε συζητήσεις σε ομάδες LinkedIn. Όλες αυτές οι δραστηριότητες κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης μπορούν να προσελκύσουν χρήστες στον ιστότοπό σας αν το κάνετε σωστά [θα μιλήσουμε σε επόμενο άρθρο αποκλειστικά για social media]- πράγμα που σημαίνει πραγματικά να προσφέρετε αξία στη συζήτηση παρά να δημοσιεύσετε γενικές απαντήσεις και spamming συνδέσμους.
Αφού ερευνήσετε ποιές είναι εκείνες οι πλατφόρμες social media όπου το κοινό σας ξοδεύει τον περισσότερο χρόνο και τις καλύτερες ώρες της ημέρας για να δημοσιεύσετε , δημιουργήστε ένα social media calendar για να διαχειριστείτε τις προσπάθειές σας και να διατηρήσετε συνεχή παρουσία. Mην ξεχάσετε να παρακολουθήσετε και να παραμείνετε δεσμευμένοι στη συζήτηση.
Συμβουλή : Δημιουργήστε μια ενεργή, εμπνευσμένη παρουσία στα social media παρέχοντας αξία και συμμετέχοντας σε σημαντικές αλληλεπιδράσεις με το κοινό σας.
3. Εγκαταστήστε τα social share buttons [κουμπιά διαμοιρασμού]
Εδώ υπάρχουν καλά νέα : υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να οικοδομήσετε σχέσεις αφοσίωσης με τους ακόλουθούς σας μέσα από τα social media στο website σας και αυτό συμβαίνει σχεδόν αβίαστα.
Εγκαταστήστε τα social share buttons των μέσων μαζικής ενημέρωσης στον ιστότοπο σας, για να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας να μοιράζονται το πιο ενημερωτικό και αφοσιωμένο περιεχόμενο με τα δικά τους κοινωνικά δίκτυα. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να εγκαταστήσετε τα κουμπιά κοινής χρήσης για όλες τις αγαπημένες σας πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και η ανταμοιβή αξίζει τον κόπο.
Τα κουμπιά κοινής χρήσης προσφέρουν ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα: 83% των καταναλωτών εμπιστεύονται συστάσεις από φίλους και οικογένεια. Έτσι, όταν οι αναγνώστες σας μοιράζονται το περιεχόμενό σας , φτάνετε σε ένα ακόμα πιο δεκτικό κοινό.
Συμβουλή : Κάντε εύκολο για τους πιστούς αναγνώστες και τους οπαδούς σας να διαμοιράσουν το περιεχόμενο που αναρτάτε στο website σας, εγκαθιστώντας κουμπιά κοινής χρήσης.
4. Διαφήμιση στo Google Ads & Social Media Ads
Η διαφήμιση είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για την προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, αλλά δεν είναι δωρεάν, ούτε είναι τόσο απλή όσο κάποιες από τις άλλες τακτικές επισκεψιμότητας αυτής της λίστας.
Τούτου λεχθέντος, η διαφήμιση – είτε το Google Ads, είτε Social Media Ads – μπορεί να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική όταν γίνεται σωστά. Και σωστά γίνεται μόνο από επαγγελματίες του digital marketing.
Ανακαλύψτε την αποδοτικότητα του pay-per-click, ανακαλύψτε τα κλικ που μετατρέπουν, μέσω της συνεργασίας σας με τη Social Trends.
Συμβουλή : Εμπιστευθείτε τους έμπειρους digital marketers επενδύστε στο κόσμο του pay-per-click για να στοχεύσετε στο κοινό σας με εξειδικευμένες προσφορές που δεν μπορούν να αντισταθούν.
5. Αναθέστε τη συγγραφή guest blog posts, advertorials, δελτίων τύπου, δώστε συνεντεύξεις, στους καλύτερους του content marketing, την ομάδα The Savvy Reps.
Η αρθρογραφία σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα στο εταιρικό blog σας και ο διαμοιρασμός της στα εταιρικά social media, παραμένει μια χρήσιμη τακτική για την αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σας. Όπως και οι περισσότερες από τις στρατηγικές που συζητήσαμε σε αυτό το άρθρο, πρέπει να γίνουν σωστά για να αποφευχθούν ενδεχόμενες κυρώσεις από τη Google και, το πιο σημαντικό, για να οδηγήσουν την αναμενόμενη στοχευμένη κίνηση.
Από την άποψη του φιλοξενούμενου blogging, το να το κάνετε σωστά σημαίνει να ερευνάτε υψηλής ποιότητας, έγκυρους ιστότοπους σχετικούς με την εξειδίκευση και τη θεματολογία του website σας, να δημιουργείτε πολύτιμο περιεχόμενο σχετικό με: α) το κοινό του συγκεκριμένου ιστότοπου (όπου το άρθρο θα δημοσιευθεί) και β) το δικό σας κοινό. Με άλλα λόγια, ένα άρθρο ως επισκέπτης [guest blog post] για το πώς θα τοποθετήσετε ένα πόμολο εσωτερικής, ξύλινης πόρτας διαμερίσματος, δε θα είναι ούτε ενδιαφέρουσα ούτε χρήσιμη για το ακροατήριο ενός blog ψηφιακού μάρκετινγκ.
Γι αυτό το λόγο η συγγραφή κειμένου που αφορά την επιχείρησή σας πρέπει να δημιουργείται από επαγγελματίες που γνωρίζουν με ποιο τρόπο θα σας προωθήσουν μέσα από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, όπως: Εφημερίδες, Περιοδικά, Ειδησεογραφικά sites, Εταιρικά sites, Blogs.
Δημιουργούμε το δικό σας content marketing σε συνεργασία με τους The Savvy Reps . Tα κείμενα είναι πρωτότυπα και τα δημιουργούμε αποκλειστικά για εσάς!
Η ομάδα The Savvy Reps, έχει μακρά εμπειρία στο χώρο των μέσων ενημέρωσης αλλά και στο χώρο του marketing και των πωλήσεων. Γνωρίζει πώς να γράψει μια ιστορία, αρκετά ενδιαφέρουσα, προκειμένου να δημοσιευτεί, που να περνάει το σωστό μήνυμα στο ακροατήριο, χρησιμοποιώντας τις σωστές λέξεις κλειδιά για τα καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Αυτή η εμπειρία δίνει τη δυνατότητα να δημιουργούμε στοχευμένο περιεχόμενο προκειμένου να το προωθήσουμε την επιχείρησή σας μέσα από τα σωστά κανάλια.
Συμβουλή : Αναθέστε σε επαγγελματίες content marketers τη συγγραφή των κειμένων της επιχείρησής σας και του website σας. Θα ανακαλύψουν αξιόλογους ιστότοπους σχετικούς με την εξειδίκευση και τη θεματολογία του website σας θα συγγράψουν αξιόλογα, ενδιαφέροντα κι χρηστικά άρθρα με αμοιβαία συνάφεια , ώστε να προσελκύσετε ένα ευρύτερο κοινό.
Με χαρά θα σας λύσουμε κάθε σας απορία. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή καλέστε μας στο 6983 199 249 καθημερινά.