Τα stories των brands έχουν πια τιμητική θέση στο Facebook newsfeed
Οι χρήστες του Instagram έχουν περίτρανα αποδείξει την επιθυμία τους να ασχοληθούν με τα brands μέσω περιεχομένου που εξαφανίζεται σε ορισμένο χρόνο όπως τα Stories. Περισσότεροι από μισό δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Instagram Stories κάθε μέρα και ένα τρίτο από τις πιο δημοφιλείς ιστορίες δημοσιεύονται από επιχειρήσεις.
Mε αυτή την επιτυχημένη συνταγή, το Facebook τοποθέτησε σε διαχωριστική στήλη ροών τις ιστορίες από του Business Pages οι οποίες σιγά-σιγά κερδίζουν εξαιρετική δυναμική σστο βαθμό της ανάκληση μνήμης ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας από τον ίδιο τον καταναλωτή.
Τα στατιστικά για τα Facebook Stories
Τα data ξαναμιλησαν.Τα Facebook Stories είναι το μέλλον της κοινωνικής συμμετοχής. Τα νούμερα το επιβεβαιώνουν, 500 εκατομμύρια καθημερινοί χρήστες (σε Facebook και Messenger), από 300 εκατομμύρια την περασμένη χρονιά, αλληλεπιδρούν με τις ιστορίες των επιχειρήσεων και προσφέρουν στις επιχειρήσεις και την επωνυμία τους διευρυμένη διαφημιστική ευκαιρία. Με περισσότερους από 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες, είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο.
Oι ιστορίες Facebook έχουν περισσότερους από 150 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες και, καθώς οι χρήστες θα μετακινούνται διαρκώς από το News Feed στο Facebook Stories, ο αριθμός αυτός θα συνεχίσει να αυξάνεται.Επιπλέον, επειδή οι Ιστορίες του Facebook εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες, έχουν μια επείγουσα ανάγκη που οι περισσότερες μορφές κοινωνικής συμμετοχής δεν έχουν.
Πώς τα Facebook Page Stories μπορούν να αυξήσουν την κερδοφορία των επιχειρήσεων
To ερώτημα είναι πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή τη εξέλιξη στη social media στρατηγική τους ώστε να αδράξουν τη μοναδική ευκαιρία να επικοινωνήσουν πιο στενά με το ακροατήριό τους όλη την ημέρα με ευχάριστο τρόπο.
Η μορφή των ιστοριών δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εκφράζονται δημιουργικά, να βιώνουν στιγμές έξω από την καθημερινή τους ζωή και να αισθάνονται μέρος μιας μεγαλύτερης κοινότητας, σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας. Τους προσφέρει επίσης την ευκαιρία να συνεργαστούν με άλλους ανθρώπους και μάρκες. Μέσα από ιστορίες, ένας αγοραστής μπορεί να ανακαλύψει μια νέα γραμμή ενδυμάτων, να δει μια σειρά προσωπικών συμβουλών χρηματοδότησης ή να απολαύσει πίσω από τα σκηνικά του πώς παράγονται τα αγαπημένα του σνακ
Εάν είστε επιχείρηση ή εμπορικό σήμα (brand), χρειάζεται να εντάξετε στη social media στρατηγική σας τη δημιουργία stories. 1 στους 2 που ρωτήθηκαν, δήλωσαν ότι κάνουν περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο, ως αποτέλεσμα.
Εάν θέλετε να καταστρώσετε μια σταθερή social media στρατηγική, συμπεριλαμβάνοντας Facebook Stories, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας, μιλήστε μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα ενδιαφέροντος.